Μυστήριο με αυτό που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό στο Πρώτο Θέμα (pic)

Από το harddog-sport

Τον τελευταίο καιρό το Πρώτο Θέμα παραδίδει την αισθητική ορισμένων πρωτοσέλιδών του στην χοντροκοπιά –όπως ακριβώς κάνει και αυτήν την Κυριακή. Εγκαταλείπει ανά δυο-τρεις εκδόσεις τον καλό σχεδιασμό της πρώτης σελίδας του και βγαίνει έχοντας στο βασικό θέμα τίτλους σε μαύρο φόντο χωρίς καμιά φωτογραφία και κανένα «κέντημα» μέσα στο μαύρο. Κάνει αυτό που παλιά λέγαμε στη σελιδοποίηση «πλακάτο» και «αρνητικό»: δηλαδή λευκά γράμματα σε μονοχρωματικό φόντο –κυρίως μαύρο.
Μια τεχνική που υπήρχε από την εποχή τής (μουσειακής πια και άγνωστης στους νεότερους) τσιγκογραφίας. Τότε που οι φωτογραφίες και κάποιοι τίτλοι έβγαιναν σε τσίγκο, με ειδική διαδικασία, και χωρίς τη δυνατότητα να γίνουν παρεμβάσεις στο (σκέτο αναγκαστικά) πλακάτο. Αυτή η αισθητική στον σχεδιασμό, στο κασέ δηλαδή, εφαρμοζόταν σε χαμηλού κόστους εκδόσεις ή σε τοπικές εφημερίδες, για να δώσουν, υποτίθεται, κάτι έντονο και διαφορετικό στους τίτλους τους. Αλλά τώρα βλέπουμε να χρησιμοποιείται συχνά σε μια από τις μεγαλύτερες κυριακάτικες εκδόσεις.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Το πολιτικό παρασκήνιο πίσω από τη συμφωνία ΠΑΟΚ – Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα

Η ελληνική κυβέρνηση αρνείται εμπλοκή στη συμφωνία του Α.Σ. ΠΑΟΚ με τον Αριστοτέλη Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα. «Δεν γνωρίζαμε για το deal», ανέφερε πηγή του Μαξίμου. Η συμφωνία αφορά πλήρη ιδιωτική χρηματοδότηση.

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;