Μεταγραφή-βόμβα: Ένας άνθρωπος του Παπανδρέου στα social media του Αλέξη Τσίπρα – Ποιος τον έφερε μαζί του στην Κουμουνδούρου

Μια πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία δίνει η στήλη bigmouth της ιστοσελίδας powergame.gr:

Όπως γράφει το δημοσίευμα, “μετά τον Μαραντζίδη, από σχετικά αξιόπιστη πηγή μαθαίνω ότι προσελήφθη (με την καλή έννοια) ο παλιός στενός συνεργάτης του ΓΑΠ, ως επικεφαλής του τομέα των social media. Ο λόγος για τον Παναγιώτη Παπαχατζή, που υπήρξε εισήγηση του Μαραντζίδη. Επί τη ευκαιρία, να σας πω ότι ο τελευταίος έχει αρχίσει να αποδομεί τον Μαύρο της MRB στο θολωμένο μυαλό του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Νεότερες πληροφορίες λένε πως πράγματι υπήρξε συζήτηση με τον Παπαχατζή (που ίδρυσε νέα εταιρεία προ μηνών) για τα social media, αλλά και ολόκληρη την καμπάνια, χωρίς να ευδοκιμήσουν. Δεν έγινε μόνο ένα ραντεβού, πάντως. Γι’ αυτό και σηκώθηκε σκόνη.

! Και μια και πήγε η κουβέντα στον νέο στενό συνεργάτη του Τσίπρα, γνωρίζει κανείς τι απέγινε με εκείνον τον διαχειριστικό έλεγχο που είχε γίνει στο ΠΑΜΑΚ επί των ημερών της πρυτανείας Μαραντζίδη;

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Το πολιτικό παρασκήνιο πίσω από τη συμφωνία ΠΑΟΚ – Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα

Η ελληνική κυβέρνηση αρνείται εμπλοκή στη συμφωνία του Α.Σ. ΠΑΟΚ με τον Αριστοτέλη Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα. «Δεν γνωρίζαμε για το deal», ανέφερε πηγή του Μαξίμου. Η συμφωνία αφορά πλήρη ιδιωτική χρηματοδότηση.

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;