Μεγάλη έκπληξη τα νούμερα τηλεθέασης του debate του ΠΑΣΟΚ

Ποια ήταν η τηλεθέαση του debate του ΠΑΣΟΚ;

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen την τηλεμαχία των υποψηφίων για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ παρακολούθησαν τουλάχιστον για ένα λεπτό περισσότεροι από 600.000 τηλεθεατές, ενώ η μέση τηλεθέαση ανήλθε σε 300.000 στην άκρως ανταγωνιστική ζώνη του prime time.

Το μερίδιο της τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού έκανε μέσο όρο 8%, ενώ στο ανδρικό κοινό άνω των 55 ετών έφτασε στο 15,8%.

Εντυπωσιακά ήταν επίσης τα ποσοστά σε επίπεδο λεπτού, με το σύνολο του κοινού να αγγίζει το 10,7% και το ανδρικό κοινό άνω των 55 ετών να φτάνει το 20,7%.

Στην προαναφερόμενη τηλεοπτική κάλυψη πρέπει να προστεθούν και άλλες 29.335 θεάσεις που έγιναν μέσω του ΕΡΤNews της ψηφιακής πλατφόρμας ERTFLIX, αλλά και του ΕΡΤNews1 που μετέδιδε την τηλεμαχία με παράλληλη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 67% των θεάσεων αυτών προήλθαν από PC και tablets.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη τρέμει το φιάσκο του αιώνα – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη «παγώνουν» τη Chevron για την Κρήτη

Αγωνία στην Αθήνα: Η Chevron δεν έχει καταθέσει ακόμη προσφορά για τα οικόπεδα νότια της Κρήτης και της Πελοποννήσου – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη, κίνδυνος γεωπολιτικής ήττας

Βόμβα στην ελληνική οικονομία: Σενάρια συγχωνεύσεων τραπεζών – Κοσμογονικές αλλαγές θα ανατρέψουν τα πάντα

Σενάρια τραπεζικών συγχωνεύσεων που μπορεί να μειώσουν τις συστημικές τράπεζες από τέσσερις σε τρεις

Πολιτική «βόμβα»: Το σενάριο αυτόνομης καθόδου της Καρυστιανού, οι ανατροπές στις ισορροπίες και το ποσοστό που τρομάζει

Το σενάριο αυτόνομης καθόδου της Καρυστιανού μπορεί να ανατρέψει τις πολιτικές ισορροπίες. Ποσοστά έως 20%, ρόλος-κλειδί σε συμμαχίες και πιθανά ρίσκα

Οι Γερμανοί διασύρουν τον Μητσοτάκη: «Εξαγοράζει δημοσιογράφους και ελέγχει τα ΜΜΕ!»

Taz: Ο Μητσοτάκης ελέγχει τα ΜΜΕ με «αγορασμένους» δημοσιογράφους...