Κίνηση-έκπληξη από τον Αλέξη Τσίπρα – Ποιος θα είναι ο εκπρόσωπος Τύπου του νέου κόμματος;

Ο Αλέξης Τσίπρας ξεκινά το νέο του κόμμα χωρίς εκπρόσωπο Τύπου. Ο ίδιος αναλαμβάνει προσωπικά την επικοινωνία και τις πολιτικές αντιπαραθέσεις για να αποφύγει αστοχίες στις πρώτες κινήσεις


Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Αλέξης Τσίπρας αποφάσισε να μην ορίσει εκπρόσωπο Τύπου στους πρώτους μήνες λειτουργίας του νέου του πολιτικού φορέα.
Αντί για ένα πρόσωπο που θα αναλαμβάνει τις δημόσιες τοποθετήσεις και την επικοινωνία με τους δημοσιογράφους, θα δημιουργηθεί μια μικρή ομάδα συνεργατών που θα χειρίζεται τα καθημερινά ζητήματα ενημέρωσης και θα συντονίζει τις απαντήσεις προς τα άλλα κόμματα.


Ο Τσίπρας παίρνει επάνω του την επικοινωνία

Στο ξεκίνημα της νέας πολιτικής του διαδρομής, ο πρώην πρωθυπουργός σκοπεύει να διατηρήσει ο ίδιος τον πλήρη έλεγχο της επικοινωνιακής στρατηγικής.
Θα είναι εκείνος που θα απαντά δημόσια, θα χαράζει τη γραμμή αντιπαράθεσης και θα εκπροσωπεί προσωπικά το κόμμα στα πρώτα του βήματα.

Η επιλογή αυτή ερμηνεύεται ως κίνηση προσεκτικού ελέγχου του μηνύματος και αποφυγής εσωτερικών λαθών που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν αρνητικό κλίμα από την αρχή.


Φόβος για λάθος επιλογές

Όπως σημειώνουν καλά πληροφορημένες πηγές, ο Τσίπρας θεωρεί πως οποιαδήποτε άστοχη επιλογή προσώπου στην κρίσιμη θέση του εκπροσώπου Τύπου θα μπορούσε να πληγώσει την εικόνα αξιοπιστίας και σοβαρότητας που θέλει να αποπνέει το νέο κόμμα.
Για τον λόγο αυτό, προτιμά να αναλάβει προσωρινά ο ίδιος τον ρόλο του «πρώτου εκφραστή» και να διαμορφώσει προσωπικά το ύφος και τον ρυθμό της πολιτικής παρουσίας.


Το στοίχημα του ελέγχου και της εικόνας

Η στρατηγική Τσίπρα να πορευτεί χωρίς εκπρόσωπο Τύπου δείχνει ότι επιδιώκει να διαμορφώσει άμεσα προσωπικό αποτύπωμα στον δημόσιο διάλογο.
Παράλληλα, είναι σαφές πως προσπαθεί να χτίσει βήμα-βήμα την ταυτότητα του νέου κόμματος, αποφεύγοντας πρόσωπα που ενδέχεται να συμβολίσουν «παλιές εποχές» ή να προκαλέσουν εσωκομματικούς συμβολισμούς.

Το επόμενο διάστημα θα φανεί αν αυτή η προσωποκεντρική επικοινωνιακή προσέγγιση μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά ή αν, αντίθετα, θα χρειαστεί σύντομα να επανεξεταστεί η ανάγκη επίσημου εκπροσώπου Τύπου.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάλος: Κόβεται ο Κανάκης στον ΑΝΤ1; Όργιο φημών για παρέμβαση Μητσοτάκη στον Κυριακού

Πρεμιέρα για τους Ράδιο Αρβύλα με το τραγούδι «Γλέντι» και στίχους αιχμής για την κυβέρνηση. Η φράση «πέρασε μια εξαετία που μοιάζει με επταετία» προκάλεσε σάλο και φήμες για παρέμβαση του Μαξίμου στον ΑΝΤ1

Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ερευνά το ρόλο ελληνικής τράπεζας στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ερευνά τραπεζικό σκάνδαλο γύρω από τον...

Ο «μοναχικός» επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: λάθος σημειολογία ή προάγγελος νέων ισορροπιών;

Μόνος επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, ο Αλέξανδρος Εξάρχου συνοδευόμενος από την Ελένη Βρεττού. Ένδειξη άστοχης επιλογής ή προμήνυμα νέας εποχής στις επιχειρηματικές σχέσεις;

Σάλος στο παρασκήνιο: Ο επιχειρηματίας φίλος του Τσίπρα που «αγοράζει» στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της Αριστεράς

Παλιός φίλος του Αλέξη Τσίπρα, επιχειρηματίας με αλλεπάλληλα αποτυχημένα projects, φέρεται να χρηματοδοτεί πολιτικά πρόσωπα και από την Αριστερά και από το ΠΑΣΟΚ, επιδιώκοντας ρόλο διαμορφωτή των εξελίξεων. Στενές σχέσεις με Τσίπρα, παλιά στήριξη στην Αχτσιόγλου