Θεσσαλία: Aνυπολογιστες ζημιές στον σιδηρόδρομο λόγω «Elias» – Άγνωστο το πότε θα επαναλειτουργήσει

Την ώρα που το δίκτυο του σιδηροδρόμου μέτραγε τις πληγές του απο την κακοκαιρία Daniel, και ενώ είχαν ξεκινήσει οι καθαρισμοί των υποδομών από τα φερτά υλικά, ήρθε η νέα κακοκαιρία και το… αποτέλειωσει.

Η κακοκαιρία Elias είχε σαν αποτέλεσμα να καλυφθεί ξανά το σιδηροδρομικό δίκτυο με νερό, κλαδιά και κορμούς δέντρων.

Το αποτέλεσμα είναι η κεντρική Ελλάδα να έχει μείνει χωρίς σιδηρόδρομο και παραμένει άγνωστό το εαν και πότε αυτός θα επαναλειτουργήσει.

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Γιάννης Ντίτσας εξηγεί στο Thesstoday.gr ότι τα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία δέχτηκαν «διπλό χτύπημα» μετά τον Elias, με επίκεντρο τον Δομοκό και τον Βόλο.

Τώρα, οι καθαρισμοί των υποδομών θα πρέπει να ξεκινήσουν από την αρχή, ώστε να δημιουργηθεί το κατάλληλο έδαφος για τις εργασίες αποκατάστασης, καθώς η εικόνα του σιδηροδρομικού δικτύου μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο.

«Ακόμη και 12 μέρες μετά την κακοκαιρία “Daniel” δεν είχαν ξεκινήσει οι εργασίες γιατί δεν είχαν κατασταλάξει τα νερά, υπήρχε λάσπη στο σημείο και δεν μπορούν έτσι να γίνουν έργα.

Περιμέναμε να υποχωρήσει το νερό και να καθαριστεί το δίκτυο για να μπορούν να μπουν τα μηχανήματα. Στην κακοκαιρία Elias, ο όγκος του νερού ήταν λιγότερος, αλλά ήταν διπλό το χτύπημα», τόνισε ο κ. Ντίτσας.

Ζημιές από την κακοκαιρία «Elias» στον στο σιδηροδρομικό δίκτυο

Το βίντεο που κυκλοφόρησε από τον σταθμό του Βόλου μετά την κακοκαιρία «Εlias», είναι ενδεικτικό του μεγέθους των ζημιών.

Από την ορμητικότητα του νερού, ξηλώθηκε το πλαστικό ενδιάμεσο στις ράγες των τρένων και οι γραμμές καλύφθηκαν από τεράστια κομμάτια δέντρων και φερτά υλικά, μόλις λίγες μέρες μετά την σφοδρότητα του «Daniel», που κατάπιε οχήματα και σπίτια και έθαψε την πόλη στα λασπόνερα.

Ο όγκος νερού θα χρειαστεί μέρες μέχρι να υποχωρήσει και τα ογκώδη υλικά χρειάζονται εργατικά χέρια, προκειμένου να απομακρυνθούν.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζόμενων της Hellenic Train Nίκος Λάζου σημειώνειότι η επέλαση του «Εlias» πάει πίσω τα έργα στον σιδηρόδρομο, καθώς θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να απορροφηθεί το νερό.

«Οι εργασίες θα καθυστερήσουν λίγο γιατί πρέπει να υποχωρήσει εκ νέου το νερό για να φανεί το μέγεθος της ζημιάς, να γίνει κοστολόγηση, να δοθεί στο υπουργείο και να προχωρήσουν όσο γίνεται πιο γρήγορα οι εργασίες», επεξηγεί ο κ. Λάζου.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκάλυψη: Το βαθύ (παρα)κράτος του Μητσοτάκη μέσα στην επιτροπή Τσίπρα – Ποιος από τους «41» μιλούσε ως… «βαθύ λαρύγγι» σε σκοτεινά κέντρα;

Ανήκει στους 41 της «επιστημονικής επιτροπής» του Αλέξη Τσίπρα, αλλά φέρεται να είχε ανοικτή γραμμή με το πιο σκοτεινό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ. Πόσα γνώριζε ο πρώην πρωθυπουργός;

Σάλος: Κόβεται ο Κανάκης στον ΑΝΤ1; Όργιο φημών για παρέμβαση Μητσοτάκη στον Κυριακού

Πρεμιέρα για τους Ράδιο Αρβύλα με το τραγούδι «Γλέντι» και στίχους αιχμής για την κυβέρνηση. Η φράση «πέρασε μια εξαετία που μοιάζει με επταετία» προκάλεσε σάλο και φήμες για παρέμβαση του Μαξίμου στον ΑΝΤ1

Βόμβα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και ανακοίνωση φωτιά – Εξαρθρώθηκε κύκλωμα απάτης με αγροτικές επιδοτήσεις – ζημία 19,6 εκατ. ευρώ στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό

37 συλλήψεις σε Αθήνα, Κρήτη, Μακεδονία – Πολυετές δίκτυο εξαπάτησης του ΟΠΕΚΕΠΕ με πλαστές δηλώσεις αγροτεμαχίων

Σάλος στο παρασκήνιο: Ο επιχειρηματίας φίλος του Τσίπρα που «αγοράζει» στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της Αριστεράς

Παλιός φίλος του Αλέξη Τσίπρα, επιχειρηματίας με αλλεπάλληλα αποτυχημένα projects, φέρεται να χρηματοδοτεί πολιτικά πρόσωπα και από την Αριστερά και από το ΠΑΣΟΚ, επιδιώκοντας ρόλο διαμορφωτή των εξελίξεων. Στενές σχέσεις με Τσίπρα, παλιά στήριξη στην Αχτσιόγλου