Επικοινωνιακή καμπάνια από τον ΣΥΡΙΖΑ για την ακρίβεια και τα 29 think tanks

Ο ΣΥΡΙΖΑ και ο πρόεδρός του, Στέφανος Κασσελάκης, ετοιμάζονται για ένα εντατικό επικοινωνιακό πρόγραμμα, τόσο σχετικά με τα προαναγγελθέντα 29 think tanks όσο και για την καμπάνια ενάντια στην ακρίβεια. Η στρατηγική αυτή έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή για το κόμμα, που επιδιώκει να ανασυγκροτηθεί και να επανέλθει στο προσκήνιο μετά τη διάσπαση και την πτωτική του πορεία στις δημοσκοπήσεις.

Καμπάνια Κατά της Ακρίβειας

Στο πλαίσιο της καμπάνιας κατά της ακρίβειας, ο ΣΥΡΙΖΑ προγραμματίζει την κυκλοφορία σειράς βίντεο από τον ίδιο τον Στέφανο Κασσελάκη, με στόχο τη

ν προώθηση των 10 μέτρων που προτείνει το κόμμα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας. Επιπλέον, προβλέπονται 56 εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα, με στόχο την ευρεία ενημέρωση και συμμετοχή των πολιτών.

Στρατηγική ΣΥΡΙΖΑ και Πολιτική Κριτική

Ο ΣΥΡΙΖΑ επικεντρώνεται στην κριτική ότι η ακρίβεια στην Ελλάδα δεν είναι εξωγενής αλλά συνδέεται άμεσα με τις επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Το κόμμα επιχειρεί να παρουσιάσει μια σειρά από παρεμβάσεις σε τομείς όπως η ενέργεια, τα καύσιμα, τα τρόφιμα, και η στέγαση, με στόχο την ανάσχεση της ακρίβειας.

Τα 29 Think Tanks και η Εξωστρέφεια του ΣΥΡΙΖΑ

Παράλληλα, ο ΣΥΡΙΖΑ εντείνει τις προσπάθειες για τη συγκρότηση των 29 think tanks, με στόχο την παραγωγή θέσεων και πολιτικών προτάσεων. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του κόμματος και στη συμμετοχή ευρύτερων κοινωνικών ομάδων στη διαμόρφωση πολιτικής.

Το μεγάλο ερώτημα παραμένει αν η προσπάθεια αυτή του ΣΥΡΙΖΑ θα καταφέρει να περάσει ανεμπόδιστα χωρίς νέες αναταράξεις, ειδικά στο πλαίσιο του νομοσχεδίου για τον γάμο ομοφυλοφίλων. Η πολιτική σκηνή παραμένει δυναμική και οι επόμενες κινήσεις του ΣΥΡΙΖΑ αναμένεται να προσδιορίσουν τη μελλοντική του πορεία στο πολιτικό σκηνικό της Ελλάδας.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;