Δεν έχει ξαναγίνει: Τι τηλεθέαση έκανε η συνέντευξη της Ζωής Κωνσταντοπούλου στον Αντώνη Σρόιτερ

Δεν σάρωσε απλώς η «Αυτοψία» του Αντώνη Σρόιτερ με καλεσμένη τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, πρέπει – λογικά – να έκανε ρεκόρ τηλεθέασης στην ιστορία της εκπομπής! Μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα, από τις 12.00 έως τις 2.00 τα ξημερώματα ο κόσμος που έβλεπε τηλεόραση εκείνη την ώρα προτίμησε να δει την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας στον ALPHA.

Μάλιστα, όπως μεταδίδει το enimerosi24.gr η εκπομπή είχε σκληρό ανταγωνισμό, δηλαδή στον ΑΝΤ1 είχε τη «ναυαρχίδα», τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και στο OPEN, Πέτρο Κουσουλό… Δυο πρόσωπα εξαιρετικά ανταγωνιστικά.

Ωστόσο ο Σρόιτερ όχι μόνο άντεξε, κέρδισε κιόλας! Αφού μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα κατάφερε να συγκεντρώσει 211.000 κόσμο! Η εκπομπή όμως σάρωσε και στα νεανικά κοινά τερματίζοντας πρώτη στον ανταγωνισμό με 12.1%.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η εκπομπή ήταν καλογυρισμένη, σωστά δομημένη, με ενδιαφέρον ρεπορτάζ και η «χημεία» Σρόιτερ – Κωνσταντοπούλου βοήθησε να την κάνει ακόμη πιο ελκυστική στον τηλεθεατή.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Το πολιτικό παρασκήνιο πίσω από τη συμφωνία ΠΑΟΚ – Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα

Η ελληνική κυβέρνηση αρνείται εμπλοκή στη συμφωνία του Α.Σ. ΠΑΟΚ με τον Αριστοτέλη Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα. «Δεν γνωρίζαμε για το deal», ανέφερε πηγή του Μαξίμου. Η συμφωνία αφορά πλήρη ιδιωτική χρηματοδότηση.

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;