Αντέχεις; Πόσα χρήματα θα χρειαστείς για να κάνεις μπάνιο σε παραλία της Αττικής

Στα ύψη είναι οι τιμές για μια ξαπλώστρα σε παραλίες της Αττικής καθώς αν μια οικογένεια θέλει να πάρει λίγες ανάσες δροσιάς θα πρέπει να βάλει και βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Το κόστος της ξαπλώστρας αλλά και η είσοδος στην οργανωμένη παραλία οδηγεί πολλούς από τους λουόμενος στις ελεύθερες παραλίες, καθώς όπως λένε το μπάνιο τείνει να γίνει πολυτέλεια φέτος το καλοκαίρι για οικογένειες και φοιτητές.

«Φταίει το κόστος. Έχουν πάει όλα στα ύψη λες και δεν καταλαβαίνουν τις συνθήκες και τα οικονομικά. Είναι πραγματικά πολύ άσχημο γιατί και οι μισθοί είναι χάλια» λένε χαρακτηριστικά στο Mega πολίτες.

Από 20 έως 200 ευρώ το σετ

Σε κάποια μεγάλα, οργανωμένα beach bar της Αττικής, η κράτηση ομπρέλας ξαπλώστρας για δύο άτομα, ξεκινά από τα 20 ευρώ και φθάνει και τα 200, ανάλογα με την ημέρα και τις παροχές!

Χαρακτηριστικά, Beach bar στη Βάρκιζα χρεώνει ως εξής:

Καθημερινές: 60.00 €
Σαββατοκύριακα: 80.00 €
Beach bar στην Βουλιαγμένη:

Καθημερινές: 105.00 €
Σαββατοκύριακα: 150.00 €

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Το πολιτικό παρασκήνιο πίσω από τη συμφωνία ΠΑΟΚ – Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα

Η ελληνική κυβέρνηση αρνείται εμπλοκή στη συμφωνία του Α.Σ. ΠΑΟΚ με τον Αριστοτέλη Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα. «Δεν γνωρίζαμε για το deal», ανέφερε πηγή του Μαξίμου. Η συμφωνία αφορά πλήρη ιδιωτική χρηματοδότηση.

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;